Nieuws
Opinie
Vitaminesupplementen en sterfte

'Vitaminepillen verhogen kans op sterfte'; en van nog andere berichten van gelijke teneur mocht het grote publiek onlangs in de grote media van Nederland en België vernemen. De aanleiding hiervoor was een studie uit de Archives of internal medicine met de resultaten van de bevolkingsstudie The Iowa women's health study.
Echter een oorzakelijk verband tussen het gebruik van supplementen en mortaliteit valt hieruit niet af te leiden.
Echter een oorzakelijk verband tussen het gebruik van supplementen en mortaliteit valt hieruit niet af te leiden.
Laatste congresnieuws
| Datum | Locatie | |
|---|---|---|
| 4th European Congress for Integrative Medicine | 7 - 8 oktober 2011 | Charité University Medical Center, Berlijn |
| 3e ABB-congres 2011 | 13 mei 2011 | Brabanthallen, ‘s-Hertogenbosch |
| Eerste wereldcongres kPNI | 6 mei 2011 | Zürich |
| Global summit on nutrition, health and behaviour | 3 - 4 maart 2011 | Brugge |




